Lisää sähköpostimarkkinointivinkkejä, joita et voi jättää huomiotta!

Jos markkinointikampanjasi perustuu suurelta osin sähköposteihin ja tilauslistoihin, miten se on toiminut sinulle tähän mennessä? Koska sähköpostimarkkinointi on ehdottomasti elävää ja potkivaa ja voi silti auttaa lisäämään bränditietoisuutta ja -uskollisuutta. Mutta jos huomaat, että suurin osa ponnisteluistasi näyttää jäävän palkitsematta, ehkä tämä artikkeli voi tarjota sinulle jonkinlaisen pelastusköyden. Koska olemme keränneet mahtavia sähköpostimarkkinointivinkkejä, jotka voivat vain kääntää sen rypistymisen taas ylösalaisin! Huonosti harkitun sähköpostin lähettämisen ongelma potentiaalisille tai nykyisille tilaajille on se, että vain muutamalla yksityiskohdalla voi olla suuri merkitys. Nämä roskapostisuodattimet eivät voineet välittää siitä, kuinka mahtava brändisi voi olla tai ei, joten tutustu näihin vinkkeihin ja katso, millainen vaikutus sillä voi olla omassa kampanjassasi!
Tiistain ja keskiviikon sääntö
Tässä on melko siisti vinkki, jolla saat pallon pyörimään. Tiesitkö, että tiistai ja keskiviikko ovat parhaita päiviä lähettää sähköpostisi? Tutkimukset ovat paljastaneet, että ihmiset ovat vastaanottavaisempia sähköpostille molempina päivinä. Ajattele sitä hetki; Maanantai ei koskaan tule olemaan hyvä idea, koska kaikki ovat masentuneet viikonlopun jälkeen. Torstaina ja perjantaina sama porukka miettii, mitä tulevana viikonloppuna tapahtuu. Joten on järkevää jättää nämä 3 päivää väliin. Jos haluat saada todellista teknistä tietoa, lähetä sähköpostisi keskiviikkoisin klo 14–15, jotta saat parhaan mahdollisuutesi.
automaattivastaajat
Nämä pienet kaverit ovat sähköposteja, jotka lähetetään sovittuun aikaan sen jälkeen, kun uusi tilaaja liittyy postituslistallesi. Ne ovat erinomainen tapa seurata uutta liittymistä hyödyllisillä tiedoilla tuotteistasi tai palveluistasi. Harkitse kiitossähköpostin ja kenties mukavan alennuksen lähettämistä tapana toivottaa heidät tervetulleiksi. Lähetä ensimmäinen noin 24 tuntia liittymisen jälkeen ja viimeinen noin 72 tuntia tilauksen jälkeen. Tämä rakentaa mukavaa luottamusta ja auttaa solmimaan tulevat kaupat.
Ole johdonmukainen
Saatat uskoa, että pilkkominen ja muuttaminen on tie eteenpäin, mutta olisit kaukana tästä. Koska sinun on käytettävä johdonmukaisuutta varmistaaksesi, että tilaajasi lukevat kirjeitäsi ja tarjouksiasi. Tämä auttaa rakentamaan bränditietoisuutta ja imagoasi luotetaan paljon enemmän ilman muutoksia. Voit luoda hienon mallin uutiskirjeellesi ja muistaa vain pitää tämä mielessä joka kerta, kun lähetät uutiskirjeitä.
Ole ajoissa
Jos markkinoit pitkäaikaista pysäköintipaikkapalvelua, varmista, että lähetät uutiskirjeesi samaan aikaan joka viikko tai kuukausi. Näin tilaajasi voivat odottaa sähköpostisi, ja sen seurauksena rutiini alkaa muodostua.
Oletko valmis yrittämään uudelleen?
Okei, olemme tarjonneet sinulle supervinkkejä, jotka varmasti auttavat sähköpostisi todella saavuttamaan tavoitteensa, joten mitä sinä odotat?